Er zullen altijd vragen zijn die je hebt over de bezorging, verzending of het aanmaken van een account. Wij hebben de veelgesstelde vragen voor je op een rijtje gezet in de “FAQ”. Maak een keuze uit één van de onderwerpen hieronder:

Bezorging
Verzending
Afhalen
Mijn account
Retourbeleid
Betaalmethodes
Voorraad
Cadeaubonnen
Spaarprogramma
Overige vragen

Bezorging

Hoe snel ontvang ik mijn bestelling?

Bestel je voor 15.00 uur dan bieden wij het pakket op dezelfde dag nog aan bij het postorder bedrijf. We streven er dus naar dat je jouw bestelling de volgende dag ontvangt!

Via welk postorderbedrijf wordt mijn bestelling bezorgd?

We werken samen met DHL en PostNL. Voor bestellingen naar België hebben wij een mooie samenwerking met DPD.

Verzending

Naar welke landen verzenden jullie?

Wij verzenden binnen Nederland en naar België.

Wat zijn de verzendkosten?

Wij bieden GRATIS verzending vanaf € 50,00 of als de verzending binnen Zoetermeer blijft. Hieronder zijn alle verzendkosten € 2,99.

Afhalen

Kan ik mijn artikel ook afhalen?

Nee, dat is helaas (nog) niet mogelijk.

Hebben jullie ook een fysieke winkel?

Nee helaas niet. We proberen je zoveel mogelijk online van dienst te zijn.

Mijn account

Moet ik een account aanmaken om te kunnen bestellen?

Nee hoor, dat is helemaal aan jou. We kunnen wel aanraden een account aan te maken, zodat je de volgende keer makkelijker kunt bestellen.

Wat doen jullie met mijn gegevens als ik een account aanmaak

Deze gegevens houden wij enkel in bewaring. We geven deze niet aan derden, houden dat enkel in ons eigen bestand. Bekijk het privacybeleid voor hoe zorgvuldig wij met deze gegevens omgaan.

Retourbeleid

Kan ik een bestelling terugsturen?

Jazeker! Wanneer je niet tevreden bent over een aangekocht artikel, dan kun je dit binnen 14 dagen retour zenden, naar:

Rooz Health
T.av.: Retouren
Alexanderstraat 3
2713 AN ZOETERMEER

We vragen je echter wel de retour eerst aan te melden via: retour@rooz-health.nl. Vermeld hier goed waarom het artikel retour komt en of je een ruiling wenst.

Mijn artikel is beschadigd, kan het alsnog retour?

Dat ligt eraan of het artikel is beschadigd door eigen toedoen, of door ‘onheil van buitenaf’. Indien wij bij het retourneren verdenken dat er onrechtmatig of zorgvuldig om is gegaan met het artikel, ondanks de aangegeven instructies, dan kunnen wij afzien van terugbetaling. Dit beoordelen wij aan de van foto’s die je kunt op sturen of een filmpje. Kijk hier voor de zekerheid de Algemene Voorwaarden nog eens na.

Krijg ik een bevestiging van mijn bestelling?

Ja, je ontvang een bevestiging wanneer je bestelling in goede orde bij ons is aangekomen. Je ontvangt van ons ook een bevestiging per e-mail wanneer jouw bestelling verzonden is.

Betaalmethodes

Welke betaalmethodes bieden jullie aan?

Je kunt bij ons betalen met:

  • Onder Rembours
  • PayPal
  • iDeal
  • Bankoverdracht
  • Sofort Banking

Voorraad

Het artikel dat ik leuk vind is niet meer op voorraad? Wanneer kan ik het weer verwachten?

Dit hangt van het artikel af. Soms kan het voorkomen dat het artikel niet meer nabesteld wordt. Dit staat er dan ook bij vermeld dat nabestellen niet mogelijk is.
De meeste bestellingen zijn binnen 5 werkdagen weer op voorraad, op enkele uitzonderingen daargelaten. Deze komen vanaf een leverancier uit het buitenland.

Cadeaubonnen

Verkopen jullie ook cadeaubonnen?

Cadeaubonnen zelf worden (nog) niet door ons verkocht. Dit is overigens wel ons toekomst perspectief. Wil je toch heel graag een kortingsbon voor een vriend, vriendin of familielid, dan kun je ons altijd mailen. We zullen iets leuks voor je in elkaar zetten voor het bedrag dat jij wenst.

Spaarprogramma

Wanneer je regelmatig bij ons terugkomt willen wij je daar graag voor bedankt. We doen dit al door bij iedere bestelling iets leuks mee te sturen. Ook is het mogelijk om punten te sparen. Eigenlijk doe je dat al automatisch zelfs. Het is aan jou wat je ermee gaat doen 🙂

Bij iedere € 10,00 aan besteding ontvang je van ons 1 spaarpunt.
100 Spaarpunten is omgerekend € 1,00. Dit kun je bij iedere bestelling inwisselen. Wanneer je verder gaat met afrekenen, zie je vanzelf een melding bovenaan verschijnen met: “Gebruik [aantal punten] voor een [aantal korting] korting op deze bestelling!”
Gebruik het om de verzendkosten te compenseren of om te sparen voor zelf een gratis bestelling!

Overige vragen

Zijn er nog andere vragen waar je graag antwoord op wenst? Mail ons, vul het contactformulier in of stuur een WhatsApp bericht.

Welkom bij de vernieuwde Rooz HealthWe hebben iets leuks voor je!

Wanneer je voor het eerst bij ons bestelt, ontvang je de volgende bestelling 10% korting van ons!